021-2936

آغاز فصل مهر و شمیم خوش مهربانی

آغاز فصل مهر و شمیم خوش مهربانی
نسیمه فلاحی نژاد 29 شهریور 1400

هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر، مدرسه رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می‌گیرد. ماه مهر، فصل رویش و شکوفایی دانایی، بیداری و آگاهی است و آن گونه که به حکم تغییر، طبیعت، خلعت دیگری بر تن می کند، انسان نیز به پشتوانه درک و تعقل خویش و به تأسی از طبیعت، خود را به لباس بینش و دانایی می آراید تا به سرمنزل مقصود رهنمون شود. نشاط پویایی خواهد بود اگر بهار دانش را همیشه در وجود خود باور کنیم . با نزدیک شدن به ماه مهربانی مدرسه حال و هوای آموختن و یادگیری به خود می گیرد و دانش آموزان برای بهترین سال خود را آماده می کنند.

ماه مهر نوید بخش دانایی و روشنایی است. آغاز سال نوی تحصیلی بهانه ای است برای ارج نهادن به جایگاه خرد و بینش و بصیرت انسانی. شروع سال تحصیلی جدید را به تمام دانش آموزان، معلمان و کادر آموزشی مدرسه سرای دانش  صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را خواهانیم.

امید است همه بزرگواران و عزیزان زحمت کش عرصه علم در فضایی آکنده از امید و اعتماد و عقلانیت دست به دست هم داده و با همدلی و همکاری هر چه بیشتر در عمل به وظائف آموزشی، تحقق برنامه ها و حرکت در راستای بهبود کیفیت آموزشی مدرسه پیش رویم. 

 

  • فضای مجازی :

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد .*